گواهینامه و افتخارات شرکت دانش بنیان شهباز گیربکس

از لحاظ کیفیت و موفقیت‌هایی که شرکت دانش بنیان شهباز گیربکس پیشرو سپاهان داشته است، افتخار می‌کنیم که به شما مشتریان عزیز گواهینامه‌ها و افتخارات متعددی را ارائه کنیم.

این موارد نشان‌دهنده از تلاش‌های جدی و مستمر ما در بهبود کیفیت محصولات و خدمات می‌باشند.

گواهینامه و افتخارات شرکت شهبازگیربکس

گواهینامه‌ها و افتخارات ما شامل:

    • گواهینامه های ایزو : شرکت شهباز گیربکس با افتخار چهار گواهینامه دریافت کرده است که نشان‌دهنده اجرای مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی و بالا بودن کیفیت محصولات و خدمات ما است.
      • گواهینامه‌های ثبت اختراع: شرکت ما دو گواهینامه ثبت اختراع در زمینه تولید گیربکس صنعتی به عنوان نتیجه تلاش‌های فنی و نوآورانه خود در این حوزه دریافت کرده است.
      • جوایز جشنواره نخبگان: به خاطر موفقیت‌ها و دستاوردهای خود در صنعت گیربکس‌سازی، ما لوح و تندیس جشنواره نخبگان را به افتخار اساتید، کارشناسان و تیم‌های متخصص خود اختصاص داده‌ایم.
      • حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی: به عنوان یک شرکت پیشرو و نوآور در زمینه تولید گیربکس‌های صنعتی، ما همواره در نمایشگاه‌ها و رویدادهای صنعتی داخلی و خارجی حضور داشته و به عنوان شرکت برتر مورد تقدیر قرار گرفته‌ایم.

تمام این گواهینامه‌ها و افتخارات، نشان‌دهنده تعهد ما به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی به مشتریان و همچنین تلاش‌های مستمر ما در بهبود کیفیت و نوآوری در صنعت گیربکس‌سازی می‌باشند.

ما به افتخارات و موفقیت‌های خود افتخار می‌کنیم و آماده‌ایم این افتخارات را با شما به عنوان مشتریان عزیز به اشتراک بگذاریم.